Post by unkygandmabi on Feb 23, 2022 17:53:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fall Dudes (Early Access) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fall Dudes (Early Access) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oändliga primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Fall Dudes (Early Access) 2022 version ▞▞▞
Ni har redan mer än 500 000 nedladdningar, om ni vill lägga till flerspelarläget skulle det vara riktigt roligt. Att spela med bots gör spelet tråkigt dag för dag.
Det är ett trevligt spel men jag skulle hellre vilja att det här spelet stöder onlinematcher. Jag tycker att de borde lägga till servrar för att spela med människor över hela världen eftersom de andra spelarna helt klart var en robot. Sammantaget en bra test för att skapa en tillgänglig Fall Guys-version
Forskning & Teknik · Vi skriver snart 2022 i kalendern, men CD Projekt fortsätter ... i early access i två år och nu verkar det vara dags för skarp release.
Fall Dudes (Early Access) Arcade xga
Kirat is a successful radio presenter. On Facebook she meets Bobby, a handsome cardiologist. He's a catch. Soon, they get tangled up in a love affair full
Spelet startar inte det visar sig inte kunna ansluta till servern där jag använder jio fiber diamond där jag får en hastighet på 1 Gbps. Den borde inte få ens 1 stjärna 😤😤😤😤
Jag ger det tre stjärnor eftersom vi inte kan se andra spelare och hur andra spelare vinner efter att vi vinner. Vänligen lägg till detta spactate-alternativ i nästa uppdatering. Det finns fler fel och buggar fixar dem också. Tack ❤️
Spelet är mycket bra innan det uppdateras för mig eftersom det nu inte startar det fastnar på 40% och säg nätverk men min nätverksanslutning är mycket bra. Hoppas du kommer att lösa mitt problem
Det här spelet är fullt av buggar nu även om stumble guys-spelet efter uppdateringen är bättre än det här spelet har få buggar men de korrigerar det men i detta ingen korrigering som gör spelet stort utan fixturer finns det inget alternativ att ge noll stjärnor för ny nedladdning medlemmar Jag säger till er att slösa inte din data på att ladda ner det här spelet #boycottfalldudes.
Helvete🤬🤬🤬🤬 tenderar inte ens att starta bara .... det fastnar i laddningsskärmen först då hur kunde jag ens spela det? Jag har avinstallerat och laddat ner det 2 till 3 gånger men det visar samma fel försök att fixa det😡😡😡.
HERREGUD!! Jag kan inte tro det här. Det här spelet är fantastiskt. Spelet är smidigt och spelet är väldigt roligt. Jag hoppas få se multiplayer i de kommande uppdateringarna. Och jag hoppas också få se ett offlineläge, LAN Party-läge för att spela lokalt tillsammans med stridspass och skinn med säsongsuppdateringar. Fortsätt med det fantastiska arbetet. 5 STJÄRNAR FRÅN MIG ⭐!!!
Mycket trevligt spel men jag har gett 3 stjärnor eftersom de har gett samma kartor regelbundet, pls fix så att vi kan spela alla kartor, annars är det här spelet inte bra.
Jag älskar spelet eftersom jag har 10 000 anställda
Spelet har väldigt dålig kontroll många gånger jag klickar på avsluta jag kommer tillbaka till startsidan och många gånger när jag spelar kommer jag till startsidan vad fan är det med det här spelet
Det är väldigt dålig grafik förra gången det var bättre än så här.
Jag ger bara 1 stjärna eftersom det bara säger att installera allt och annat etc. Och att inte vara öppen mitt nät är också normalt ping än att inte öppna inte installera app. Stumble guys är bättre än så här 😡😡😡
Fall Dudes (Early Access) Arcade hmq
Trevligt spel, men du måste lägga till ett onlineläge i det här spelet så många av oss som inte kunde spela höstkillar eftersom det körs på datorer, spela ditt spel men hur länge, en dag kommer de alla att tröttna, har du att göra något åt onlineläget. 👍👏
... men det är i alla fall ett helt okej 2D-plattformsspel med bra balans ... men framför allt här pratas det också om Early Access-titeln
Sluta kopiera hösten killar
Jag behöver en server med riktiga spelare tack. Jag har inget emot att vänta. Och botarna i den första omgången följer bara med som om det inte finns någon annan på servern. Trevligt spel men behöver en server full av människor.
Det är inte multiplayer, du måste spela med A.I-motståndare men det står att multiplayer och nya nivåer släpps snart, så det ger tre stjärnor.
Episkt spel men behöver bara byta butik dagligen eftersom jag har haft samma varor i butiken i 3 dagar. När den riktiga kommer ut måste du lägga till spel i den som fler finaler. Vänligen fixa buggarna och lägg in fler nivåer så skulle det bli ett riktigt bra spel. Snälla agera så här för folk slutar spela för att det blir tråkigt.
Karaktärens hastighet är lite för hög. Det skulle vara bra om du sänkte hastigheten lite. Ta andra spelares åsikt om detta också.
Fall Guys is a massively multiplayer party game with up to 60 players online in a free-for-all struggle through round after round of escalating chaos until
Bästa spelet för mobilen. Men bör lägga till lek med vänner. Tack och detta är det första spelet som utvecklas väldigt snabbt enligt mig.
Among Us - Wikipedia
Det är ett bra spel men behöver fortfarande förbättras och speciellt fördröjning Vänligen fixa närhelst Så många människor kommer. spelen fördröjer överlag spelen bra. Lös det här problemet så kan du bli bäst Väntar på 5 oktober för att spela online
Alien Isolation kommer till IOS, spelet Sifu undviker Elden ring release datum och ... det bjuds på lite info kring Steam Deck, Fall Guys knöar sig in i
Fall Dudes (Early Access) Arcade qbv
Jag skulle vilja rapportera ett fel. I fruit select-spelet, om du väljer fel, faller du ibland uppåt tills du når kartans gräns. Ganska konstig. Hur som helst bra spel.
Jag gillar det här spelet väldigt mycket, jag har väntat i 2 månader på att få fall dudes multiplayer-läge idag är den 5 oktober men fortfarande finns inget flerspelaralternativ.
Dåliga kontroller och sämre matchmaking-system kan inte spela med vänner utan 3 försök
Jag är inte nöjd eftersom du sa att flerspelaralternativet kommer att komma den 5 oktober, men nu 9 oktober frågar det oss att hur är det med multiplayer? 😠 Det är yim som ger 3stjärnor bara jag vill ge full stjärna inte full stjärna det finns inget ord😒 om detta fantastiska❤️ spel men också när kommer du att ta med det alternativet😠😠😠plz plzzz jag ber dig att ta det alternativet så snart som möjligt av denna månad 😭🙏😭 jag ber dig (nu också om du öppnar och där står det skrivet att vad sägs om multiplayer när vi inte klickar
Hej Devs, det här är ett bra spel för mig. Jag föreslår att lägga till flerspelarläge via lan eller bluetooth. Det kommer att skapa mer spänning för mig och mina vänner. Tack💯
Mycket bra spel. För jag är väldigt uttråkad under den här karantänen och jag kan gå till min morfars hus och på något sätt fastnade jag här. Min ps4 och min dator är i mitt hus och därför kan jag inte spela fall killar, men jag har det här. Mycket bra. Och jag vill också spela fortnite på min ps4. Jag saknar fortnite. Delar bara med mig av mina känslor.
Spelet var ganska bra. Men efter den här nya uppdateringen är den ospelbar. Jag menar bokstavligen, pingen är enorm och jag kan inte ta mig igenom 2 omgångar innan jag blir sparkad från spelet. Jag återkommer efter en månad för att se om något förändras. Jag kommer också att ändra min recension av saker och ting blir bättre.
... www.edmonds.edu/birthtofive/enroll/early-headstart.html ... .edu/careeractioncenter/jobsearch/documents/edmonds-college-entry-services-ws.docx
Det här spelet är så dåligt först att det inte är online och det har inte många nivåer bara 4 eller 3 kartor att det behöver väldigt mycket uppdateringar för att vara ett bra spel tyvärr.
Evil Nun: Horror at School Spillehall hsvq
Spelet är bra men spelet kraschar mycket och det släpar mycket även på mycket låg grafik
Få mer nivå och online multiplayer lägg till i game.so spelet Kommer att bli intressant annars tråkigt spel.
bra spel men förbättra grafiken och lägga till fler områden
Okej nu är spelet bokstavligen det bästa. Det är kul och coolt. Skinnet 5-10 bcs det ser konstigt ut när det dude det blir coolare om karaktären är något annat än dudebor woman body. Kanske dinosurer eller något roligt. 🥺 Nivåer 7-10 bcs är korta spel och de är så snabba att jag vinner nivån i 20 sekunder!! Kontroller 5-10 de är så enkla men du kanske kan lägga till mer grafik för att bli roligare och coolare. Handla 4-10 det behöver så mycket pengar (i spelet) för ett enkelt skinn. Den behöver daglig butik!
Du vet att jag vanligtvis inte betygsätter Android-spel men den här behöver detta. Det är fantastiskt. Jag vet att det är ett spel med tidig tillgång så det kommer att finnas AI BOTS i spelet men jag vet att det här spelet snart kommer att bli populärt och kommer att vara tillgängligt i multiplayer-läge och det skulle vara fantastiskt om du lägger till ett kamppass😃😃😃😃😃😃
Fall Dudes (Early Access) Παιχνίδια arcade ziz
Spelet är väldigt bra men var är multiplayer jag inte gick med i beta, det är därför jag inte kan spela multiplayer detta är dåligt för oss och när jag slutför ett spel fastnar laddningsskärmen på 80% så jag måste öppna spelet igen kan du laga det. Jag har inga problem efter multiplayer och många nya kartor. Men spelet är bra som höstkillar.