Post by lecinrotipun on Mar 6, 2022 1:50:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Skill Quest: Idle/Clicker RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Skill Quest: Idle/Clicker RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt punten ▞▞▞
▞▞▞ Skill Quest: Idle/Clicker RPG 2022 version ▞▞▞
ok inactief spel, niets bijzonders zoals goede incrementals, je bereikt het eerste prestige na ~ 10 uur inactief met ~ 40 minuten actief gemengd
leuke tijdverspiller. voelt best praktisch voor een nietsnut, maar geniet er tot nu toe van.
kermis
de game is best cool om te spelen als je van de oude RPG's houdt
Het is leuk en er is niet echt een betaalmuur. Het zijn allemaal advertenties die vrij goedkoop kunnen worden verwijderd. Over het algemeen precies wat ik wil in een inactief spel
Geweldige game, mijn neprecensie moet zijn verwijderd. Ik vind het een geweldige game, hoewel het enige tijd duurt om het vereiste goud voor spullen te krijgen.
Geen inactief spel als je er constant mee bezig moet zijn.
Skill Quest: Idle/Clicker RPG Rol Oyunu giet
Mijn zuurverdiende opgewaardeerde tier 11-wapen is verdwenen na prestige, terwijl niet-geüpgrade tier 11 er nog steeds is. Ja, ik heb het maximum van de behoud-upgrades gemaximaliseerd, behalve voor het gereedschapsniveau. Ik zit op 22 biljoen parels.
leuk, en advertenties zijn optioneel
Dingen zijn niet erg duidelijk 😕 maar nog steeds een goed spel.
Saai
Mooie progressie tot nu toe. Er is veel te doen, maar het zou baat hebben bij meer tutorial of tooltips tussen het starten en het eerste prestige.
leuk spel tot nu toe.
goed spel in inactieve stijl
geweldig inactief spel heeft een meer leerzame tutorial nodig
langzaam slijpen in het begin. fatsoenlijk spel wel
inactieve rpg met skilling en slayer
goed gemaakt inactief tikspel
Tot zover goed. Dit laten we echter voor munten, dus we zullen zien.
leuke start kan later een microtrans-probleem hebben idk
Tot nu toe best goed
Leuk, maar ik zou willen dat ze er meer aan zouden toevoegen. Na slechts een paar weken ben je helemaal klaar met het spel.
Ik geef mijn e-mailadres niet aan je, je hebt het niet nodig.
best oké. het is een inactief behendigheidsspel. Ik wou dat er meer tijd was om offline voortgang te maken, je kunt het upgraden via platina door advertenties te bekijken
goed spel het proberen waard
goed inactief spel. nog vroeg, maar ik denk dat je vrij snel geen dingen meer te doen hebt. het is tenslotte een inactief spel.
Skill Quest: Idle/Clicker RPG Jocuri de rol azmq
leuke kleine inactieve/actieve upgrade en tikspel
Dit spel is een van de beste inactieve spellen die ik tot nu toe heb gespeeld. Het heeft potentie, ga zo door!
het lijkt gewoon alsof het lang duurt om vooruitgang te boeken, maar misschien is het gewoon hoe ik het speelde
Comics Bob Puzzle libx
Skill Quest: Idle/Clicker RPG Rol Oyunu giet
Edit: Ik ben vanmorgen gaan spelen en nu is al mijn goud op. Beschouw dit als een ZERO STAR-recensie. Dit spel krijgt van mij maar 1 ster. En ik zal je vertellen waarom. -1 ster omdat de bonustimers niet altijd werken. -1 ster omdat de game vaker crasht bij het opstarten dan ik zou willen. -1 ster omdat ik mijn platina niet heb gekregen voor het eerder beoordelen van de game. -1 ster omdat mijn vorige (3 sterren) recensie is verwijderd. Dat laat 1 eenzame ster over voor deze game. Geef het door en speel iets anders.
er wordt te veel getikt en ik speel al een uur en doe nog steeds hetzelfde als de eerste twee minuten
Kan niet spelen omdat het zich niet aanpast aan het scherm van mijn apparaat. Moest de app afsluiten om het spel opnieuw te starten, zodat ik de tutorial kon overslaan, omdat het onmogelijk was om de tutorial te voltooien omdat het tekstvak van de tutorial me letterlijk verhinderde om de aanwijzingen te volgen. Dagelijkse beloningen hebben hetzelfde probleem, kan ze niet sluiten omdat er geen knop is om ze te sluiten zichtbaar op mijn scherm. De app opnieuw moeten opstarten om uit het dagelijkse beloningsmenu te komen, is gewoon een vreselijk ontwerp.
Zeer goede game om tijd te doden, mis het feit dat ik mijn huisdiertokens niet meer kan vermenigvuldigen, maar het is nog steeds een erg goede game en hoef er geen geld aan uit te geven om ervan te genieten
Waardeer de correcties die zijn aangebracht. 2 dingen: als de zeldzamere/hogere opgeroepen huisdieren meer schade aanrichten dan die van een lager niveau, maakt het spel dit niet duidelijk. Het zou geweldig zijn als gildebazen konden worden geselecteerd in niveaus van 5/10 uit de verslagen bazen. De moeilijkheidsgraad van 50% en 90% is behoorlijk beperkend.
Nieuwe updates??
Veel mensen klagen misschien over een paar dingen, zoals platina moeten gebruiken voor sommige upgrades en denken dat ze geld moeten uitgeven. Je kunt heel eenvoudig platina verdienen met verschillende methoden. Mijn favoriet is de advertentie die je een 10 en een slijmtaak geeft, omdat beide achter elkaar kunnen worden gedaan terwijl je iets anders doet. Als je denkt dat er een betaalmuur is, hoef je alleen maar te gaan zitten en erop te spelen. U hoeft geen geld uit te geven, u hoeft alleen maar het spel te spelen.
Skill Quest: Idle/Clicker RPG Jocuri de rol azmq
over het algemeen een goede tijdverdrijf
Best leuk.
Armour drop-rates kunnen een beetje een boost gebruiken. Of een alternatieve manier van verwerven. En misschien een soort upgrade om automatisch van wapen te wisselen in de eindeloze modus? Nieuw idee: betere instellingen voor het filteren van ongewenste e-mail, zodat je overtollige items kunt verkopen als ze boven een bepaald punt zitten. Zoals zeggen, app verkopen maar 1k ijzererts
Had een trage start. Zo veel beter nu. Hoop op nog meer mooie updates in de toekomst.
Fatsoenlijk spel, maar huisdieren geven geen andere bonussen dan gezondheid, gezondheid regent niet langer passief en beloningen voor eindbaasgevechten zijn enorm generfd
eerlijk lui. niet te veel reclame. toch nog redelijk wat.
Leuk inactief spelletje. De voortgang is traag, maar zeer bevredigend.
Is het offline knutselen in de war? Het maakt het hoogste niveau voor elke bron, maar slechts 1 van de andere, lagere bronnen gedurende een paar uur. Repareer alstublieft
leuke tijd moordenaar
Geweldig spel, geen hand vasthouden en het geeft je niet het gevoel dat je moet zitten en kijken wat er gaande is.
het is een goed inactief spel dat het
Het is echt een geweldig spel! Hoewel er een bug is die vraagt of je een recensie wilt achterlaten voor 100 platina, maar de ja-knop werkt niet.
Open het twee of drie keer per dag. De voortgang is goed. Netjes.
Geweldig spel. Speel al een paar weken en ze hebben in die tijd grote veranderingen en verbeteringen aangebracht. Ga zo door jongens.